310_1034522742046_1194763655_30142389_3639_n

אלעד פלטין – Elad Faltin

להבדיל ממאמני אופניים שצמחו מגיל צעיר וינקו את תורות האימון ממקורות אירופאים ומתבססים רבות על רכיבות נפח ארוכות (ומעט סתמיות), נכנסתי לתחום ב1997 בגיל 24  כתחביב ובהמשך כרוכב עלית (עד 2008). לא היה לי הלוקסוס להתאמן יותר מ 12-14 שעות בשבוע במקביל לעבודה במשרה מלאה. הרגשתי והבנתי ש 18 שעות אימון לספורטאי חובב ועובד, הופכים אותנו לאנשים עייפים ופחות לספורטאים.

elad.bike@gmail.com     0523-541563

תהליך ההתפתחות של PowerTraining (אלעד פלטין – אישי) עד POWERWATTS

מאז ומתמיד הייתי קשור בצורה כזאת או אחרת לספורט -החל משחייה, סייף, רכיבת סוסים, כדורסל, טניס שולחן, ניווט ספורטיבי, כדורגל, טיפוס צוקים ובסופו של דבר בתחום הריצות הבינוניות והארוכות (חצי מרתון בגיל 16) ועוד בטח הרבה דברים ששכחתי.

ב1997 במהלך טיול תרמילאים בדרום אמריקה השתעממתי מנסיעה באוטובוסים, החלטתי לגוון בטיול אופניים שנמשך יותר מ 4 חודשים וארבעת אלפים קילומטרים בהרי האנדים בגבהים של למעלה מ 5200 מטר, בהמשך נערכו סיפורי המסע לקבצי סיפורים בספר – טירופו של מסע או מסעו של טירוף.

385461_2802560141876_1194763655_33354257_2113234716_n

ב 1998 חזרתי לישראל והדבר הטבעי ביותר להוצאת האנרגיה היו מרוצי אופני הרים ובהמשך מרוצי אופני כביש. בתחילה כרוכב עצמאי ולאחר מכן במסגרת קבוצת CCC. ב 2005 הוקמה קבוצת מומנטום – רוכבים עם תנופה, אותה אני מאמן עד היום. חברי הקבוצה בעבר ובהווה היוו תשתית מצויינת להתפתחות שיטת PowerTraining באספקטים שונים של ספורט. בעיקר באופניים (כביש והרים), טריאתלון ואף ריצות מרתון. המוטיב : ניתן גם להתאמן פחות ולהשיג יותר

2006 – 2008 – קורס מאמני אופניים וטריאתלון והכשרות נוספות בתחום הספורט, כמו כן – רכז תחום אופניים במכון ווינגיט החל מ 2007 ועד 2008.

ב 2008 – עקב תאונות דרכים קשה, הפסקתי לרכב ולהתאמן בצורה סדירה, מאז עיקר ההתמקדות והעשייה באימון מתקדם של ספורטאי מסטרס וספורטאי עלית בקבוצת מומנטום או במסגרת מעבדת PowerTraining.

איך כל אימוני PowerTraining התחילו ?

ב 2007 התחלתי להשתמש באימונים במד הספק (כמאמן וכרוכב עלית בכביש ובהרים). בעזרת מכשיר זה גיליתי עולם אחר של אימון המבוסס על עקרונות ההספק והיעילות, אפילו עבור אימוני ילדים (ללא מד הספק כמובן).

בחדר הכוח, פיתחנו שיטה מיוחדת של אימון הספק המבוססים על עקרונות של יעילות, מגבלות הספורטאי וסוג הענף בו הוא עוסק.

ב 2009 ראינו תוצאות ראשונות כאשר אחד מספורטאי הקבוצה (אביחי גרינברג) זכה באליפות ישראל באופני כביש במקצה עלית, כאשר באמתחתו 12-14 שעות אימון שבועיות בלבד וכרוכב יחיד ללא תמיכת קבוצה בתחרות (142 ק”מ מרוץ). אביחי הוא בן אדם עובד במשרה מלאה ובעל משפחה (גיל 34).

ב 2010 התארחתי בקנדה מונטריאול שם למדתי רבות אודות אימוני הספק ויעילות במעבדות PowerWatts. מאחד המאמנים המובילים בעולם  בנושא הואטים – מר פאולו סלדנהה. כמו כן, השתתפות בטור קליפורניה במסגרת קבוצת SpiderTech זאת היוותה עבורי קפיצת הדרך הגדולה ביותר מבחינת הידע והספורטאים האולימפים איתם נפגשתי.

וכמובן , הכי חשוב, לא חשוב לאיזה מאמץ קשה תגיעו, תמיד תשארו COOL

מאז ומתמיד הייתי קשור בצורה כזאת או אחרת לספורט -החל משחייה, סייף, רכיבת סוסים, כדורסל, טניס שולחן, ניווט ספורטיבי, כדורגל, טיפוס צוקים ובסופו של דבר בתחום הריצות הבינוניות והארוכות (חצי מרתון בגיל 16) ועוד בטח הרבה דברים ששכחתי.

ב1997 במהלך טיול תרמילאים בדרום אמריקה השתעממתי מנסיעה באוטובוסים, החלטתי לגוון בטיול אופניים שנמשך יותר מ 4 חודשים וארבעת אלפים קילומטרים בהרי האנדים בגבהים של למעלה מ 5200 מטר, בהמשך נערכו סיפורי המסע לקבצי סיפורים בספר – טירופו של מסע או מסעו של טירוף.

ב 2010 התארחתי בקנדה מונטריאול שם למדתי רבות אודות אימוני הספק ויעילות במעבדות PowerWatts. כמו כן, השתתפות בטור קליפורניה במסגרת קבוצת SpiderTech זאת היוותה עבורי קפיצת הדרך הגדולה ביותר מבחינת הידע והספורטאים האולימפים איתם נפגשתי.

    במידה ותרצה שניצור עימך קשר, אנא הזן את פרטיך: